Thursday, March 24, 2011

Missing Singapore...







Eventho Spore bukan negara sendiri...
Eventho tiap2 pegi Spore selalu complaining on diorang punya makanan yang mahal...
Hotel yang mahal...
Semua2 mahal...
Tapi hari ini cam rindu jer nak pi Spore...
Even I know, there will be not much to do there.

Honestly, the country is quite small.
I can't even think of what other activities I can do there...
Semua cam dah pegi...
Yang belum pegi tue something yang I'm not interested to go la...

Tapi apart from that, me sebetulnyer rindukan my sister...
My cute n pretty sister...



I can't wait to meet her.
Insyaallah 1 April (Jumaat) nie nak pegi Mersing, jumpe family Mr Red Ribbon
Nak sembang2 pasal how the wedding will be then nak bagi kain2 seragam so semua bole tempah jahit baju awal2 kan...
Then Ahad tue singgah kat Spore, sekali jumpe my sister, sekali bawa Mr Red Ribbon jalan2.
Dia pegi Spore only once je, masa my buffday last yer...
Only 2 hours in Spore, xpegi mana2 pon (read the story HERE)

Whoaaa cant wait to meet her...
Rindduuu......




0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers