RED RIBBON WEDDING WORKS (MALAYSIA)

We are wedding and event planner based at Cyberjaya, Selangor. We provide Wedding Full Package, Catering, Decoration, Outfit Accessories, and Photograpy. We've been serving clients from Selangor, Kuala Lumpur, Pahang, N.Sembilan, and Johor :)

LIMITED PROMOTION

Nak promo price? Nak free gift? Nak tahu surprise2 yang best2 daripada kami? Watch this space dan cepat2 hubungi kami. Opportunity doesn't come twice tau! :)

RED RIBBON WEDDING RENTAL

We also provide DIY Rental such as bride and groom accessories like set tanjak, crowns, necklaces, veils, DIY decoration, props, wedding attires, hantaran, and all

#EVENTBYRRWW THE WEDDING PLANNER

If you looking for wedding planner, you've come to the right place. We will try our best to ease your wedding planning burden and puts everything together perfectly. There's nothing better than having your special day for the family and friends without thinking too much.

WHAT ARE YOU WAITING FOR?

Don't wait until you become a Bridezilla. Let us help you. Whatsapp us for appointment and point your waze to Red Ribbon Wedding Works at CYBERJAYA. Let's sit down and discuss your wedding plan with us.

Showing posts with label decoration. Show all posts
Showing posts with label decoration. Show all posts

Friday, December 18, 2015

Dekorasi Pelamin Arabic dan Bollywood

Assalamualaikum...
Alhamdulillah, pelamin tema arabic/bollywood kami mendapat sambutan daripada customer semua.
Tema apepon kami sedia membantu anda untuk merealisasikan impian perkahwinan anda.
Kebetulan, tema arabian, moroko, atau bollywood ni salah satu best selling kat butik RRWW.
Ramai customer berminat dengan pernikahan ala2 tema ni...

Selain daripada pernikahan, baby shower, atau berendoi pon boleh membuat dekorasi tema ni... mini pelamin, pelamin rumah, pelamin dewan sederhana, pelamin dewan ballroom, pelamin bawah khemah mana2 pon boleh...
Banyak design lagi boleh RRWW buat utk customer, mengikut permintaan dan bajet customer, insyaallah kami akan buat yang terbaik untuk anda...
 





Berminat dengan hasil kerja pelamin dan dekorasi kami?
Kami pernah membuat dekorasi di Johor, Selangor, Negeri Sembilan, dan Pahang.
Keutamaan untuk area Selangor.
 
Sila layari facebook.com/redribbonweddingworks




Wednesday, February 12, 2014

Red Ribbon Wedding Works as Online Flower Supplier

Assalamu'alaikum,
Rakan2 blogger dan Bride To Be bloggers...

Bunga memang akan mempercantik majlis perkahwinan kita.
Bunga lambang cinta, bunga lambang keindahan, bunga lambang ke-sweet-an.
Hehehe kan kan...
Siapapun nakkan bunga di hari istimewanya...


Red Ribbon Boutique pon ada menjual bunga2 untuk dekorasi hantaran atau DIY wedding decorations anda.
Jika xde masa nak usha dan beli bunga, boleh contact kami.
Atau penat mencari warna yang anda inginkan sesuai tema majlis anda?
Jika kami ada, sila terus order daripada kami.
Jangan buang masa anda untuk mencari warna2 yang sulit didapat.
Hanya dengan klik2 dihujung jari anda, anda boleh membeli bunga online sesuai dengan yang anda inginkan :)

Jom tengok contoh2 bunga yang kami jual:
Blooming Rose (bunga mawar)

Rose Garland (bunga rose jalar)

Wisteria flower (wisteria bunga jurai)

Gingko Leaves (daun putih), menjual daun sahaja... pokok boleh pakai pokok pape je...


Premium Gerber Diasy (Daisy dengan banyak kelopak)
Small Rose (bunga mawar kiut)


Check out this link for more DIY and flowers :)



Saturday, November 2, 2013

Garden Theme Wedding Deco and Photobooth Service start from RM350!


Assalamualaikum...
And good morning everyone.

If anyone of you looking for wedding deco service for your 'artificial garden' theme, we are more than happy to help you.

Mini pelamin or photobooth starting from RM350!
Insyaallah pretty but yet so affordable.

We are based at Bandar Bukit Puchong, but we are ready for any order @Semenanjung Malaysia.
Transportation+Accommodation charge will be applied for outstation order.








More pictures of wedding decoration, please browse our fanpage.

Thanks and have a great day!







Thursday, September 5, 2013

Deco Wedding dengan Birdcage Comel

MAAF KAMI SUDAH TAK BUAT DESIGN MINI PELAMIN INI
TERIMA KASIH


Assalamualaikum, bloggers and Bride To Be...

Hari nie nak share pasal deco pelamin dengan birdcage bamboo.
Sebelum nie Red Ribbon Wedding Works memakai deco2 dengan birdcage besi yang bole dibeli di kedai2 barangan pelamin/kahwin.
Tapi tetiba saya jatuh cinta dengan birdcage yang real, betul2 real, a.k.a rumah atau sangkar burung yang betul2...
Looks natural dan dengan sentuhan cat putih diatas bamboo yang nampak xkemas, membuat birdcage tue nampak seperti birdcage lama, sesuai untuk tema2 vintage.
So project untuk membuat deco daripada birdcage nie mula la dijalankan :)

Alhamdulillah nampak comel jgk, eventho birdcage macam nie lagi senang rosak sebab dibuat dari bamboo yang sangat nipis2.
Kena jaga extra hati2 untuk mengelakkan bamboo patah.

Ini ada contoh pelamin saya letak bunga2 kat atas birdcage tue...


Simple tapi saya suka sangat2 birdcage, lagi letak burung pigeon kat dalam sangkar tu.


Nie lagi satu birdcage letak kat atas dan letak reben jugak, hook birdcage nie dibiarkan kat situ je (so bole la buat deco birdcage nie untuk digantung bukan letak kat bawah sahaja), tapi untuk method nie, bunga2 saya letak dalam sangkar ye... bukan letak kat atas birdcage.

Ramai deco dengan birdcage nie sarat dengan daun2 dan bunga2, contoh macam yg saya dapat daripada En.Google:


Cantik untuk centerpiece, cari birdcage yang saiz xterlalu besar.


Yang nie pon sangat simpel dan classic.
Bunga2 tue yang menyerlahkan birdcage tue, kne pandai2 buat deco.

Sekarang nie, saya buat deco simpel2 je dulu, mungkin untuk majlis yang lebih memerlukan banyak bunga mesti akan saya buat dengan tambahan bunga yang cantik2 :)

Yang berminat dengan pelamin2 saya kat atas bole PM saya kat FB ye, gambar2 pelamin lain ada kat sini:


Ada mana2 Bride to Be yang teringin membuat DIY pelamin atau deco photobooth dan deco lain2 dengan bamboo birdcage, bole sewa barang2 tue drpd kami...




Anything, just PM us on FB, email, or whatsapp.
Tq everyone, and hope this post can brings some idea for your DIY wedding.
Take care and good luck :)





Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers