Friday, December 24, 2010

Who pay the bill? Guys or Girls?


Are you in relationship?
Maksud Ms Red Ribbon, belum kahwin lagi...

Pastue, siapa yg selalu bayar bill kalau pgi kuar dating?

In my opinion, semestinya memang lelaki yang belanja perempuan.
Tapi kne tengok dulu lelaki nie sangguo bayar ke tak.
Kalau tak, takde salahnya kan kalau kita perempuan belanja juga sekali sekala?
Lepas tue dah tau lelaki nie baik, selalu belanja, jangan la perempuan nie suka hati bawak pegi makan kat restoran2 mahal... Uiissshh, kesian la bf kan?
Last2 kne basuh pinggan sbb xbole bayar, baru tau!

Hehe...

 Yang bagusnya memang lelaki dah ada rasa tanggung jawab.
Janji yang perempuan xde la minta macam2, minta beli nie, beli tue.
Ms Red Ribbon suka kalai lelaki yang offer nak belanja makan 
Lagi semangat nak order banyak!

Hahahaha, bab2 makan jer...

(tak tau nak tulis apa)



6 comments:

kami selalu bergilir2 bayo...baru adil dan saksamanya...

hehhe..saya biasanyer ehem2 saya yg bayor sbb dia cakap dia dah keje..tapi kadang2 saya pon byr jugak bila saya rasa time tu saya mampu..hehehehe..tpi kalau dalam range 100% tu..dia 80% saya 20% laa..hehe..kdg2 lau saya bayar mesti dia byr balik kt saya..hehe..itula bf saya..disebabkan dia cam tu..saya kdg2 belajana dia ngan beli hadiah suprise yang selalu bukan tarikh2 bermakna utk kiteorg...dia dtg je tibe2 dah ade hadiah utk dia..xleh gtau lau nk bg hadiah nnt dia ckp jgn..awak tu belajar lagi.duit tu guna utk study...bukan beli hadiah utk saya..nak bagi hadiah tunggu keje nnt..hehe..tp bila saya dah beli..dia xleh nk cakap ape la..terima jelah..hehe

bagus la bf u... mmg kne paham kan kalau dia dah keje kita belaja lagi... hehe... harap2 la mr red ribbon baca nie, bole la belanja saya terus ;)

hehehe..YES! Mr.RRB sila belanja MS.RRB makan yea..hehehe.. bab makan no 1 lalink nie..hehehe

ahahaha... nanti kita pi wong solo sama2 yer, dear... ada plan tapi mmg tengah busy nie tue, xnak janji... once we both free we should meet up :)

hehe..boleh boleh boleh..lau free nanti gtau la..i boleh jee..hehe

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers