Thursday, May 29, 2014

Jom tempah mini pelamin daripada kami :)

 Assalamualaikum...
Alhamdulillah wa syukurillah, perniagaan sewa barang2 kahwin saya makin baik.
Semuanya kerana sokongan suami dan sabarnya si comel tengok mamanya bz hehe...
Dulu masa memulakan bisnes nie, saya ada 2 pasang baju kahwin saya je, dan few stuffs barang drpd deco pelamin masa kenduri belah lelaki, barang tak banyak pown, pelamin tue xcantik pown hehe sebab bajet terhad... Tapi dari duit sewakan brg2 tue bole sikit2 tambah barang2 lain untuk disewakan.

Dan alhamdulillah skrg dah bole buat pelamin, eventho daripada pelamin2 mini sampai sekarang dah buat jugak kat dewan2...
Kalau B2B ada yang beminat saya buatkan pelamin, sila PM kat fb.
Email redribbonboutique@yahoo.com atau whatsapp.
Insyaallah harga sangat berpatutan...

Jom layan gambar2 mini pelamin kami:










Sekarang nie, mini pelamin kami hanya buat untuk lokasi yang berdekatan sahaja dengan Puchong.
Kalau nak sewa pelamin DIY pon kami ada, lagi senang dan jimat.





So kalau berminat terus terjah FB fanpage kami ye, update pelamin2 baru ada kat sana.

 Have a nice day :)


  

3 comments:

saya xdapat cari page fb butik ni la..mcm mna ye

Contact number dan details dah ada kat tiap2 gambar (watermark)

0107920920 utk whhatsapp
facebook.com/redribbonweddingworks :)