Wednesday, May 18, 2011

Last few days sangat busy :(





Busy!

Yes, been 2 days in KL again but hardly find time to online. My first day @ KL busy jalan2 cari barang2 hantaran (xkumpul lagi barang2 la) then the rest of the days I'm busy preparing bende2 untuk kahwin nanti with mom... 

Internet pon baru je sempat bayar, dah 2 bulan dah bill xbayar selama ada kat Jakarta. 
Uisshh, ruginyer xpakai internet tapi terus bayar je huhuuu...
So, mintak maaf untuk korang yang hantar email & sms tanya pasal bandung tour, order baju/vest kat blog nie, mintak maaf saya lambat reply.
Dari semalam dah start reply email2 korang semua, hari nie nak sambung lagi...
Mintak maaf sekali lagi yer...
And for someone, mintak maaf telekung tue baru bole hantar esok.
Sampai je kat KL, my friend nak pinjam kete, sebab family dia datang...
Takpe la, saya pon bukan pakai kete hari2 kan...
So, lusa insyaallah ada orang bole hantar pegi post office... :)

Huff... Dah lama kan duduk kat Jakarta, settling things for my wedding. And now I have to return to reality, leaving all the wedding thingy behind and switching my concern more to KL side; Mr Red Ribbon's and his family preparation, and also think of what should prepare for my life in KL after marriage. Maybe job, business, and where should we stay as a married couple.

Our wedding will be held in another 2 months. Do you think I can handle all these things? It feels so soon, I haven't done with all the preparation in Jakarta but I will be in KL until mid of June. So that means from there I will only have 1 month plus to finalize my wedding checklist. Huff... Actually I wanted to just stay few days at KL but I promised my friend that I will attend her wedding on 4th of June, so yeah I think I'll stay longer.

The next coming back to Jakarta will be very busy then. I feel the need of vacation now before everything gets too hectic. 
But, bloggers... I have new business coming up, nak berniaga something hehe...
Sajer2 sempena nak Raya nie (lama lagi laaaa hhihihi)...
Me dah buat contest untuk teaser perniagaan nie, sila join yer:
KLIK KAT SINI

Btw, glad to be back at KL again
and blogging again :)





twitstamp.com

2 comments:

hehe..xpe dear..nnt sempat la pos telekung tu..saya tunggu..hehe..anyway..welcome back! nk cari hadiah la for ur sedding..lau tak dpt pergi..at least I ada present for you..hehe
alamat rumah u still yg sama yg ari tu kan?

ok lalink, insyaallah esok yer...
and the wedding gift, jangan la menyusahkan, me lagi suke kalau u datang jakarta hehehehe :D
but thanks a lot yea lalink...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers