Tuesday, April 5, 2011

My Wedding Prep: My Official Wedding Decorator - CONFIRM


Alhamdulillah, lepas banyak kali pening ngan quotation2 yang me dapat dari wedding decorator2 lain, finally my mom dah confirm-kan my wedding decorator.
Mom dapat dari Bidakara Wedding Expo 6, and me tak ada kat Jakarta that time so me and her terus communicate by phone on which vendor we'd like to engage. And finally pilihan jatuh kepada:


www.kadoistimewa.com

Alhamdulillah, dah berkurang dah satu beban.
From all wedding decorater quotation, harga yang diorang bagi cukup berpatutan not bad la...
Rate sama ngan wedding decorator lain, tapi Kado Istimewa nie bole bagi me FREE WEDDING PHOTOSHOOT. Kalau nak bayar pakej wedding photography bole cecah RM5k. So kira OK la tue kan dapat free photoshoot. Pasal photographer tue nanti me akan share kat sini juga :)

Jom layan diorang punyer portfolio
(makin xsabar nak tengok my wedding decoration nanti hehe):


nak letak decoration on entrance hall camnie... 
bole letak gambar2 prewedding kat dinding tue or pinggan2 dari turki...
one of photo stop for guests too :)


this is listed on my A MUST decoration wish list...
kat entrance hall (see pic above) kan ade meja tue, nak decorate camnie...
a decorative table with my prewedding pics on it :)




Cantik juga nie a 4sided wall kat dalam hall...
As a decoration too :)


a set of kubah decoration by Kado Istimewa
and I think I will use this kind of decoration style, but not too much of kubah I guess...

And one of my most inspirative wedding decoration 
(Indonesian - Melayu wedding)


I know I'm not going to do a Melayu design, but I just love the grand and glamorous decoration.
Love it so much...
And the decorator is Kado istimewa of course...
Will they decorate as grand as that one for my wedding reception???
I hope... :)






0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers