Friday, March 4, 2011

Tolong: Sape nak bagi setem seconhand Malaysia yang classic???


Salam bloggers, 
Still busy pasal persiapan my wedding. Kat Jakarta nie ada beberapa hari lagi jer sebelum saya terbang ke KL untuk uruskan pasal belajar dan dokumen2 kahwin. Tak pasti lagi bila bole balik Jakarta untuk sambung settlekan semua...

By the way, me ada idea untuk buat decoration kat dalam dewan kahwin nanti. 
Susah nak explain, so kita tengok jer ye idea tue camne:


Nak decorate one corner kat dewan tue jadi macam small living room where all guests can see our pre-wedding pictures... Nanti nak cari meja yang seiras ngan tema Moroccan tue. Then kat atas meja tue nak letak gambar2 ngan frame.

Tengah usha2 gambar2 kat Google Images, terjumpa plak satu idea nie:



Frame ngan gambar tue macam biasa jer, tapi idea dia lekat2 setem2 tue best gak.
Nampak kan pernikahan dua negara hihihihiihi...

Seriously, sebab saya duduk kat KL, memang la tak pernah berkirim surat dengan Mr Red Ribbon. Kalau yer pun saya balik Jakarta, bole SMS, bole chat... Memang xde la buat surat2 macam nih... Tapi... it sounds so CLASSIC and I LIKE IT!

Sape la kawan2 blogger yang sudi nak bagi beberapa setem yang dah bekas pakai (dah ada chop). Sometimes ada dapat dari orang hantar surat kat umah, tapi jarang gak kebanyakan hantar poslaju, xada setem hehe...

Mintak tolong... Sape2 yang nak bagi setem tue, saya akan sangat berterima kasih. Lagi kalau setem tue setem Malaysia yang classic. Nanti your setem will be appear on my wedding day tau...

Anyone yang berbaik hati, sila tinggalkan komen/email me redribbonboutique@yahoo.com

Thanks so much :)






2 comments:

nnt saya balik kampung b4 umrah ni saya cari..rasa byk kt umah..kalau ade nnt saya gtau..hehe

tak dapat nak membantu...tak collect setem..sorry :(

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers