Thursday, February 24, 2011

Wedding Prep: Intro for tonight...



Sebelum start bercerita pasal persiapan kawin untuk July 2011 nanti, saya nak meminta maaf dulu pada kawan2 bloggers semua sebab:

- Dulu saya guna "saya" tapi lately entah kenapa saya pakai perkataan "me". Dah lama2 macam pelik gak la... So, sekarang nie nak balik macam dulu, pakai "saya" lagi or "I" if it's in English. Tengok mana2 selesa la. Kalau still selesa pakai "me" then "me" gak yang keluar kan? Hehehe... Saya pernah wat entry pasal bahasa rojak nie kat SINI.

- Since wedding nie akan buat kat Indonesia, so probably info dan cerita yang saya bagi kat sini ianya info2 yang berkaitan ngan Indonesia. Adat, makanan, lokasi, tempat shopping barang2 kawin, etc semua dari Indonesia. Kemungkinan kalau ada yang bole saya buat/beli kat Malaysia, saya pon akan tulis gak kat sini. (wow, blog nie dah nak jadi journal orang kawin la plak hehe) Kalau ada kekurangan/perbezaan adat atau cara kiranya mohon dimaafkan. Apa yang akan saya tulis semata2 adalah cerita sebenar mengenai perjuangan saya mempersiapkan hari perkahwinan saya :)

- Even blog nie bukan based dekat Indonesia, tapi saya ingin share info untuk bride2be kat Indonesia juga (mungkin ada yang singgah kat sini bole dapat manfaat dari blog saya nie)

That's all the intro I guess...
Baru je balik umah lepas satu hari berpusing2 mencari dewan...
Risau sgt, belum dapat lagi, dah 2 hari cari dewan semua full!
Hufff... sabar la....


0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers