Monday, February 21, 2011

Love My Brother, My Sister in Law, and the Baby!


Bloggers!

I'm soooo happy now. 
Bukan setakat hari nie je but since I came back home.
Dah lebih dari 1 minggu hari2 jumpe anak buah kat umah.
Bukan pasal anak buah je, me happy to see his mom and dad too!


At first I really not sure on them. 
Coz me x kenal my brother's wife (dulu gf).
Baru je jumpe few days before their wedding day.
Nama pon jodoh, jumpe, berkenalan sekejap then my brother nak kawin ngan dia.
Sebok la me n my sister kat Spore cari tiket pesawat kne balik kampung...

Risau ada.
Tapi insyaallah kalau niat baik, memang semua akan baik juga.
And I'm so happy seeing them happy...


Lepas ada baby lagi diorang nampak happy.
They also help me a lot masa majlis tunang ngan Mr Red Ribbon.
I'm just thinking of what was happening before...
Me n my brother xrapat langsung...
Me duduk kat KL, my brother dulu belajar kat Germany
Time dua2 balik kampung, langsung tak tegor...
Macam orang xkenal...
Takde rasa rindu ke? xtau...
Sebab kitaorang mude lagi kot, or EGO?

Lepas my dad retired/pencen, that was the first time I saw my brother jadi lain...
Kerap dengar dia cakap rindu kat me, sayang kat me...
Soooo pelik at the first place.
But he has become someone different, better...
And he told me he never want to let our family seperated again...

SO TOUCHING, MY BRO...
Love you....
Love our family....


*maaf, entry jiwang sempena hari berjiwang hehe*



2 comments:

ok la tu dpt abg yg bertanggungjawab.. hehe

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers