Tuesday, February 1, 2011

[Contest] Jejaka Terhangat Nak Bagi Henpon Free..!!!


Sebab kenapa saya nak menang contest ni?

1. Saya ada HP Nokia lama (1) : screen dah pecah, ada kesan bulatan hitam. Nak baca SMS pun susah. Dah tue mic rosak. So xbole terima call, saya cakap pun orang xdengar saya cakap ape. Nak jual kne betulkan dulu. Betulkan tue lagi mahal dari pada jual. Hampeeehhh... 
2. Saya ada HP Nokia lama (2) : battery cam sial. 2jam standby time terus habis dah. Pakai untuk call, 15 min je dah tue battery kong. Nak jual pun xada orang nak. Hampeeehhh...

Tue je HP2 saya yang kononnya ada 2 tapi dua2 dah xfunction.
Sedeeehhh...
Harap2 bole menang la. Insyaallah bole bagi banyak manfaat for me in future :)
Saya nak TAG:
- MZ

Sila join SINI :)

Contest tutup
11 March 2011 (11.59 malam)
 
 
 
 


2 comments:

tag noted

good lucky yer mrs ribbon :)

JT datang mau mengecheck penyertaan..gudluck yek.=)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers