Wednesday, March 6, 2013

Doorgift kahwin


Assalamualaikum, bloggers...
Wow, bestnyer hari nie dah ada update entry lagi...
Doa2 la me ada masa untuk berblogging macam dulu.
Memang rindu blogging tiap2 hhari, satu hhari leh wat 2-4 entries.
Sekarang nie wat 1 entry dah sangat happy...

Ada satu yang saya nak share dan buat saya happy...
Sebelum nie nak cite sikit,

Actually kan, saya nie jarang tau pegi kenduri kahwin.
Of course la, xramai orang jemput.
Macam mana xramai? Coz kawan2 saya nie xramai sgt kat Malaysia.
Ada kawan pon kawan2 rapat.
Bole kira pakai jari...
Kawan2 semua kat Indonesia dan time diorang kahwin, saya tengah duduk kat Msia plak.

Mr Red Ribbon?
Ade la kawan dia kat KL nih, sekali sekala memang gi kenduri kawan Mr Red Ribbon.
Tapi dia pon bukan orang KL, kawan2 ramai kat Mersing, so memang kita berdua nie jarang sangat pergi kenduri...

Tapi sangat happy dengan keje2 bisnes kahwin nie,
Sangat happy kalau dah abis kenduri, customer bagi door gift :)
Dah macam2 doorgift kami dapat, alhamdulillah... suka sgt...
Paling banyak memang makanan.
Ahaha sukaaaa makanan jajan2 camtuh :)
Lagi satu nie br dapat minggu lepas:


Ms Red Ribbon berterima kasih banyak2, mungkin ramai yg cakap ape la arti sebuah doorgift.
Dah la kami xdatang ke kenduri, kami datang sebelum dan selepas kenduri hehe
Tp trust me, tiap2 doorgift yang u all bagi kat kami, kami sangat suka, naik senyum sampai ke telinga, betooll betoooll suka :)

So, dearest future customer, jangan ragu nak bagi door gift kat kami.
Kami mesti sgt happy dan berterima kasih :)

PS Update: Sekarang ni saya (#RRWW) ada buat doorgift kahwin tau, jom tempah doorgift kahwin in a bottle ni... memang menarik. simple tapi gojes :)

 CLICK HERE FOR MORE DOORGIFT DETAILS

Ok sekian untuk hari ini bloggers...
Love you all :)


twitstamp.com

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers