Wednesday, March 23, 2011

Do not comment on my shoutbox...






Dear Kawan2 Bloggers,

I'm so happy yang sesetengah dari korang sangat setia terjah blog saya.
Ramai juga muka2 baru yang datang, singgah, komen, atau meninggalkan jejak kat shoutbox....
Probably kebanyakan adalah dari hasil BW.
But whatever it is, thanks so much :)

Sebetolnyer saya nak cakap yang function shoutbox nie kat blog2 dah sedikit berubah.
Kalau dulu masa blog xramai visitor memang saya sering chat ngan readers kat shoutbox tue.
Tapi selepas ramai orang singgah kat blog yang xseberapa ramai dan xseberapa menarik nie, function shoutbox tue dah berubah more to blog promotion. Saya xkesah, sebab saya pon sering buat promo blog. Even tulis "singgah sini jap" and letak link dah bererti promo kan?

So, I do hope for anyone of you yang nak komen, PLEASE COMMENT KAT ENTRY YANG U NAK COMMENT YER... If ada soalan SILA EMAIL REDRIBBONBOUTIQUE@YAHOO.COM if not then saya xakan perasan komen korang...

Mekaseh all, have a great day :)




1 comments:

takmo..kite nk comment kt shoutbox jugak :p

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers