Saturday, March 12, 2011

Ada Blogger Sudi Datang Ke Majlis Perkahwinan Saya?



As you probably know, saya nak kaweeennn!!!!
As the date dah confirm, and as a blogger, saya pon nak majlis perkahwinan saya dihadiri oleh kawan2 bloggers, especially yang dekat Malaysia sebab skrg nie saya masuk community bloggers kat Malaysia la...

I will be very happy seeing your face there on my big day...
Especially kawan2 yang selalu singgah kat my blog, 
Also kawan2 yang saya selalu singgah kat blog korang...

So, if anyone of you sudi datang kat my wedding, 
Or any freelance photographer nak tambah portfolio
(photographer kne register and dapat tag ye)
Please leave a comment here together with your email address...
If not, you can directly email me at:
redribbonboutique@yahoo.com

Kenapa saya nak jemput awal2?
Sebab I understand korang kene tunggu ticket promo Air Asia hehe...
Mana tau memang ada yang dah plan nak pegi Jakarta ke Bandung,
Around 3rd week of July 2011, bole singgah on my big day...

Thanks for your attention...
Love you so much, bloggers :)



edited: location kat Birawa Assembly Hall, Bidakara Hotel Jakarta
date: 3rd week of July 2011, will let you know the details on PM :)








Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers