Thursday, September 21, 2017

Pakej Lengkap Perkahwinan dan Dewan Eksklusif di Shah Alam


Hello Shah Alam!

Mencari lokasi wedding untuk 1000pax atau lebih, kami nak rekemen Bride to Be untuk amek pakej dewan ni. Dewan ni memang surely grand, lokasi dewan sangat strategic, senang nak cari dan sape yang xtahu IDCC (Ideal Convention Center Shah Alam) kan? Pakej untuk berkahwin kat IDCC ingatkan mahal sangat, rupa2nya... Affordable... Exclusive!!!

Yang berminat nak berkahwin di dewan most wanted di Shah Alam ni jom grab pakej ni. Cepat2 contact kami ye, tarikh kne tempah awal2 kalau xnak sedeh sebab fullybooked.



FREE GIFT?
Mesti ada untuk sesiapa yang walk in atau appointment kat butik ye. Kami explain semua pasal pakej ni, dan assist kroang untuk pilih2 design pelamin dan busana yang korang suka. Percuma hotel 1 malam plak untuk pengantin, best kan?

Sila WHATSAPP #RRWWCREW untuk tempahan atau temu janji:

NELLY https://www.wasap.my/60107920920
NIA https://www.wasap.my/60173531885
HAFIZ https://www.wasap.my/60107953569




Butik kami SENANTIASA BUKA SETIAP HARI MENGIKUT JADUAL OPERASI. Temu janji kami alu2kan untuk memastikan tidak bertembung dengan temu janji customer lain.

Kami pernah menguruskan majlis perkahwinan di Selangor, Pahang, Negeri Sembilan, dan Johor. Keutamaan diberikan untuk Selangor.



0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers