Tuesday, July 30, 2013

Recee Location ke Taman Layang2 Kepong


Assalamualaikum, bloggers and B2Bs...
Alhamdulillah syukur kehadirat Allah, perniagaan kecil2an saya makin hari makin bererti bagi saya dan juga my little family :)
Rasanya xsia2 effort yang dah dicurahkan pada perniagaan based on hobby nie.
Dari modal mungkin RM350 sahaja untuk barang2 mini pelamin masa majlis sambut menantu saya dan suami dulu, skrg dari pulangan dan kerja keras kami, barang2 untuk deco kahwin makin bertambah.

Sebelum puasa nie saya sangat bersyukur telah mendapatkan satu customer yang sangat baik hati memberikan chance yang cukup besar dan challanging sangat2.
Seorang customer akan membuat majlis kahwin kat satu buah taman besar kat Kepong.
Dan minta kami uruskan deco pelamin, deco tempat, dan juga baju pengantin.
Sangat mencabar dan saya sangat2 suka cabaran macam nie.

So me, hubby, dan baby Rafi as the team hehe went to the site once.
Banyak hal yang kami risaukan, tp yang penting ialah preparation.
So kami recee ke Taman Layang Layang:


Ini satu gambar yang kami dapat dari google...


Dan ini lah exact location tempat majlis nanti.

Sangat teruja, tema garden yang dibuat kat betul2 garden.
Can't wait to reach the date.
Persiapan sudah dibuat 60%, selepas Raya akan saya sambung lagi.
Insyaallah sebelum October, bulan majlis tu akan berlangsung, semua dah fixed.

Super special thanks for our customer for giving us chance to decorate the wedding, and we are sure we will create a memorable one for you.
  Insyaallah...
Need support from everyone.

:)


 

1 comments:

Ohhh i know this place... it's metropolitan park right?

www.clevermunkey.com

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers