Wednesday, March 19, 2014

Project Gubah Bunga Pastel...

Assalamualaikum, bloggers dan Bride To Be...

Memang dah jadi trend tema kahwin pastel2 nie.
Dah lama dah customer nakkan sewaan bunga pastel kat senarai barang2 yang kami sewakan but so far... belum lagi berkesempatan nak buat bunga warna pastel...

Warna pastel memang so sshhweeettt...
Saya pon suka je, tapi hmmm tu la asyik xmenyempat nak gubah bunga :)

So, saya nak wat project buat bunga pastel nie.
Syarat nya xnak pasu yang macam biasa, so I'm still considering what kind of pasu akan saya pakai ye...
But in the meanwhile... Bunga2 dah ready untuk digubah.
Pening kepala dengan banyaknya warna2 pastel, kali nie nak buat yang simpel2 dan boleh fit ke semua warna :)


Aaah ini la warna2nya...
Saya xambil yang soft sgt2 sbb kl dah masuk dlm gambar drpd potographer dengan lighting bagai, warna xnampak, so bagi je agak gelap sikit... sikit je... masih warna pastel la nie :)

Ok, doakan saya berjaya mencari pasu yang sesuai.
Sesiapa yang mencari sewaan bunga tema pastel nie get ready je ye...

Barang2 lain utk deco wedding yang kami sewakan bleh tengok kat SINI

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers