Monday, May 6, 2013

Perubahanku...



Assalamualaikum...

Kekadang perubahan itu memang mesti datang dari diri sendiri. Macam dulu saya xberhijab, xsedar diri dedahkan aurat, xrasa dosa, ye la, dah biasa drpd dulu lagi xberhijab, orang2 nak je berkawan dengan saya, xde pon sesiapa yang merungut.

Tapi ada suatu masa finally I decided to berhijab, bukan nak cakap saya dah jadi wanita sempurna di mata Allah, tapi nie salah satu usaha saya untuk berubah ke arah lebih baik. Eventho parents xsuruh saya berhijab walau sikitpon tapi saya buat jugak sbb semua nie demi saya sendiri dan Allah.

Beruntung la org2 yang masih ada parents, family, best friends, yang bole ingatkan apa yang kita buat tue salah. Beruntung la mereka... Kne mengucap Alhamdulillah, masih ada orang bole ingatkan kesalahan2 kita...

Renung2kan lah...
Semua orang mesti nak jadi lebih baik kan?




0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers