Wednesday, March 21, 2012

Not a Wordless Wednesday :)

Assalamualaikum...
Salam hari Rabu...

Alhamdulillah, semalam saya bole tidur awal.
Dah beberapa hari nie selalu tidur lambat, hubby pegi keje baru la saya tidur.
Kekadang perut pon sakit.
So I realize yang saya kne cukupkan berehat, especially di masa2 untuk rehat.

Alhamdulillah, finally semalam sempat pergi pharmacy.
Dah berapa hari nie asyik tak sempat je beli ubat...

 

Saya kne makan bende nie...
Caplet untuk tambah darah, Sangobion.
Mom cakap nak bawakan dari Jakarta, memang dia je yang rajin belikan ubat nie.
Me sendri yang rasakan pentingnya ubat nie, malas nak beli.
Tapi nak tunggu mom sampai lambat lagi, next month kot.
And me dah xrasa lemas2 je nie, kne cepat2 ambil ubat nie.
Pastue lagi satu, saya rasa memang perlukan Vitamin C.
Bibir keriiinggg je... Hampir tiap hari bole kopek2...
Berdarah2 ada la bibir nie...
Hufff kalau mom ada kat sebelah mesti dia dah pukul tangan nie.
Pastue marah2 takleh kopek2 kulit bibir!
Hahahaha... :)

Mudah2an makin sihat menjelang persalinan nanti.
Aamiin...

By the way, semalam pon beli karpet hijau macam kat bawah nie.
Dah lama mengidam kat rumah ada karpet kaler hijau rumput.
Rasa macam nak letak karpet camnie kat backyard....


Saya selalu imagine ada karpet nie pastu tools untuk BBQ.
Letak kerusi kayu, buat  indoor garden.
Hmmm rasa best la...
Tapi too bad our backyard tue outdoor...
Nanti meow poooppp plak huhuuu xnaaaakkk...
So finally we decided to have one bilik kerja, kira 'ofis' la for me.
Sebab kan me suka duk lama2 kat depan lappy, rasanya penat kalau kne duduk atas katil je, selalu melepak kat bilik which is not healthy at all!!!
So, kalau duduk properly hopefully tak cepat mengantuk macam duduk atas katil hihi, sikit2 mengantuk je, lagi kalau duk dalam bilik aircond kan.

Alhamdulillah, hubby dah installkan karpet nie...
Dah mula la nampak my bilik ofis nie...
Ofis untuk my bisnes online dan store barang2 :)

Insyaallah akan disiapkan sikit sikit.
Alhamdulillah ya Allah, saya suka sgt bilik nie!
Thanks hubby :)


twitstamp.com

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers