Wednesday, December 28, 2011

Jalan2 KL & Pre Wedding Shoot

IT'S WEDNESDAY PEEPS!!!
Assalamualaikum...

Apa kabar kawan2 bloggers?
Sihat2 ke?
How's your long weekend?
Happy?
Of course la happy kan, cuti 3 hari sape yang xhappy?
Kecuali korang yang kne masuk keje last weekend, sabo sabo la yerk... 
Orang sabar disayang Allah :)

Alhamdulillah, my weekend was filled with fun as my sister and her fiance came down to KL for holiday and food festive.
Memang dah dari mula2 diorang cakap nak gi KL, nak makan2...
Memang betul2 jalan2 kat KL nie asyik makaaann je selama 2 hari...
Alasan: sebab makan kat Spore mahal :P
Yes it was fun, even I started to missed my sister again when she returned...


Soon we all gonna be a family...
Glad she found him, a very kind man.
He's a Javanese, from Jogjakarta, sana sangat femes sebab orang2 sana sopan2, talk very soft, and respect elderly people...
Yang sebelah kanan tue me and Mr Red Ribbon...
Look at my tummy!!! I'm a fat hot mama now! Hehehe...

Masa kat KL weekend lepas tue tetibe my sister minta tolong snap kan gambar2 untuk prewed shoot.
Kesian diorang, kat Spore keje macam orang gila...
Isnin-Sabtu...
Rarely had time to meet up, rarely had time for leisure...
Kahwin dah 2 bulan lagi je, tapi xsempat lagi ber-pewedding...

So, selain usha barang2 untuk hantaran kat KL (not to forget makan2), me snapkan la foto2 for them...
Ada banyak dah snap... but I'd like to share two of them je :)

Nie masa first day jalan2 kat IKEA, tried to snap their pic.
Then diorang mintak wat prewed shoot the next day :)
Haaa nie la one of the pic...
Dah tak sabo nak tunggu their wedding day...
So happy for both of them.
LUV THEM SO MUCH!




twitstamp.com

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers