Saturday, May 21, 2011

Aksi Budak Usia 10 Bulan Pandu Kereta


Korang nak tengok tak nie ada budak kecik nie dah bole pandu kereta.
Pandai sangat tekan horn, dah tue spraykan air ke atas windscreen...


Haaa... belagak sangat la budak kecik nie,
Ada kete kat depan je terus asyik horn horn jer...


Nampak tension memang...
Camne tak tension, jalan jam! 
Dia nak cepat2 sampai kat mall la, nak pegi Toy's R Us beli mainan hehe...


Adoi... kamu nie comel sangat2 la Riri...
Ish ish ish banyak sangat gaya, kononnye pandai drive kete ek?


Aunty rindu kamu....







twitstamp.com

2 comments:

oo..dah pandai bawak kete ye riri nie.. comeyl sungguh..geram je tgk pipi dia tu..

dah pandai dah... bapak dia ajar :D