Tuesday, April 5, 2011

Shopping at Nilai... hampeh...

 Ok, dah start lagi persiapan untuk gubahan hantaran.
Masa bertunang hari tue kan saya ada cite pasal beli dulang untuk hantaran nie kat Nilai,
then untuk kahwin we decided untuk pakai dulang yang sama.
Kira nak berjimat la, daripada xpakai kan...
Since hari tue kita beli 6 dulang sahaja dan untuk sekarang nie kita nak siapkan 9 dulang, so we are short of 3 dulangs now... Plan nak beli 3 more dulangs at Nilai nie...

 Hari tue saya otw pergi Johor daripada KL, dan singgah sekejap kat Nilai.
Dalam 5pm camtuh...


Sampai2 dah disambut dengan ucapan manis Selamat Datang...
Harap2 barang yang dicari jumpe yer...


Menara Eiffel yang sampai sekarang jadi soalan dalam minda.
Ada hubungan apa ye Nilai nie ngan menara Eiffel?
Ada sesiapa bole bagi tahu? 
But anyway, cantik menara nie, saya suker!

Tapi sangat2 sayang, bende yang kite cari dah OUT OF STOCK.



Huhuu sedey...
Gambar kat atas tue masa saya beli dulu sblm bertunang...
Kat KL dah cari2 memang xada. 
Kat Nilai pon ada kat kedai tue jer... tapi dah SOLD OUT.
Ada yang similar, tapi saya xsuka ada pattern gambar hati (heart) camtuh...
Huhuu... Takpe la belum rizki, nanti cari lagi...


Panas terik petang tue....
Hufff... Dah la jauh2 datang Nilai xjumpe lak barnag yang dicari...


Kering tekak...
Me and my friend took a pic while ordering air kelapa.
Dia ikut pegi Mersing with me and Mr Red Ribbon...
Sajer nak jalan2 :)







1 comments:

sekarang ni dah byk pattern,mmg susah nak cari yg sama..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers