Thursday, March 10, 2011

Gambar saya berkemban kat internet!

Ish ish betul ke gambar me tengah berkemban nie ada kat internet?
Hehehe ade, nie jap lagi nak bagi korang tengok.

Uish nie bukan saya. Saya lagi lawa (kehkeh)

Apa cite nie berkemban2?
Pegi clubbing ke?
Baru lepas mandi ke?
Berkemban ngan tuala ke?

Hehehehe...
Jom tengok saya tengah berkemban:


Hehehe tue gambar saya masa kecik...
Usia 7 tahun kot (terka yang mana satu?).
Dulu jadi pengapit kahwin my auntie (kat sana pengapit nie budak kecik, dua2 perempuan)
My auntie tue kawin ngan orang Jawa, so berkemban la kita semua...
Sume orang belum bertudung lagi masa tue (kecuali my grandma)
Sekarang dah bertudung dah kecuali me n my sis :P

*kecoh betol la entry nie, entry xde keje*




0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers